Zakladatel Jaroslav Bellada popisuje svou cestu, která vedla až k vytvoření vlastního brandu.
“Po prvotních pracovních zkušenostech jsem se našel v energetice. Zákazníkům jsem se staral o to, aby své odběry (které jsou kvalitativně a technicky vždy stejné) měli za co nejnižší ceny. Postupně jsme do portfolia přidávali další a další dodavatele, abychom obsáhli co nejširší nabídky.
K samotným odběrům elektřiny a plynu se přidávaly další produkty spojené s energetikou, které také z dlouhodobého hlediska znamenaly úsporu financí – fotovoltaiky, tepelná čerpadla, mikroelektrárny a další. Zde se začala rodit myšlenka komplexnosti služeb – postupem času nejen v energetice.
Jako obchodník jsem byl čím dál zkušenější. Získával jsem dlouhodobé zákazníky, o které jsem se staral. Člověk samozřejmě navíc má i povědomí o dalších produktech a službách, které jeho zákazníci využívají. Přibývalo i nabídek na spolupráci s obchodníky – a to právě s takovými produkty, u kterých se naše cílová skupina shodovala.
Zprvu jsem tyto spolupráce odmítal a soustředil se na energetiku. Přicházely ale stále zajímavější možnosti, až jsem se rozhodl se do té šíře produktů a komplexnosti pustit naplno. Začal jsem dávat dohromady strategii, na čem všem bychom mohli zákazníkům ušetřit peníze. Zároveň jsme se také dostávali k možnostem, které nejsou primárně o úspoře peněz, ale někdy spíše času a nervů. Zjišťoval jsem, že podnikatelé obvykle nemají čas a chuť ztrácet čas nad běžnými provozními záležitostmi, jako může být třeba průzkum trhu nejvhodnějšího poskytovatele platebního terminálu nebo kolik ušetří, pokud se u nich v restauraci bude moct platit přes aplikaci v mobilu. A tak jsme se rozhodli toto řešit za ně.
Do toho se můj koníček (tedy nemovitosti a investování do nich) přetavil v hlavní předmět podnikání. Tím už se naplno rozjela myšlenka mít pro zákazníky pod jednou střechou možnost úspor financí, využítí moderních postupů, aplikací, propagace a možnost investování ušetřených nevyužitých peněz.
Neméně důležitou myšlenkou bylo sdružování schopných lidí v určitých oblastech pod jeden koncept. Samostatnou sekcí se pak také staly další služby, které zákazníci mohou díky nám kvalitně získat, a to zejména v poradenství v účetním směru, nebo s přesahem do právnické oblasti.
Suma sumárum, celkovou vizí je být nápomocni (nejen) podnikatelům v běžných starostech tak, aby se každý mohl věnovat tomu, v čem je dobrý, ostatní nechal na nás a měl díky nám pod jednou střechou schopné lidi, na které se může obrátit v mnoha aspektech života i podnikání.”
Náš tým
Jaroslav Bellada
Majitel & JednatelJiří Hrnčíř
Realitní makléř pro Plzeňský a Karlovarský krajDenisa Budilová
Specialistka marketinguPřidejte se k nám
Neustále rozšiřujeme náš tým. Hledáme talentované kolegy s chutí se učit novým věcem a touhou neustálého posouvání kupředu!
Hledáte změnu? Napište nám e-mail na: kariera@smartko.cz
Máte dotaz?
Předejte nám své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.